under 2009 har jag ..

...gjort en massa!
här kmr bildeer (:

slutet av februari färgade jag håret brunt!


judo fm hölls på åland, i slutet av mars.

Jag och angelica höll kiosken och fick besök av Malin och Amanda! :)


Jag tävlade fedt mke, har dock inte bilder från alla tävlingar
men tog både guld och silver i finland! <:

våren kom, och jag var fedt smal då.
charmigt..

Jag färgade håret svart och skaffade förlängningar, i maj.

I slutet av maj åkte jag med ange och fredda till frövi på judoläger, fedt roligt!
träffade johannes och christian :)

Och så kom öspelen, i mitten av juni,
är otroligt nöjd och öspels veckan var nog höjdpunkten på året. mums <3

Jag, Lori och jonas <:


sommar dagarna spenderades med öberg, i mitten av juni!
och sen kom rockoff, haha ojoj.
sprang runt med malin och fottades med johan palm.
blev uppraggad av en 40+ som ville att jag sku dansa med han,
flummade runt me nå schysta svenskar "vi sitter fast på den här lilla kobben i mitten,
grabbarna är fulla, brudarna är torra och bilen är borta!" haha <3


hey öberg, vems var ölen? :O


I slutet av juli, byggde judon upp Diggiloo, jobbigt det var.
fick iaf se showen gratis. :)
och dagen efter tror jag jag på LH och festa. höhö, det gick ngt överstyr.


Åkte upp till mormor och morfar i början av Augusti, hälsade på min moster nära ryska gränsen.
dears nya vovve. heh c:


Jag återvände hem, festade som en ja, jag vet inte vad. Men kul hade jag! :D
Skolan började, jag fyllde år. och därifrån har jag inte så mke bilder.
I slutet av oktober fortsatte jag festa, åkte fast av polisen, blev utslängd och ni vet allt det där.
men det över nu. puh :)
I slutet av november åkte jag och ange på riksutbildning i frövi.
en lek vi körde på kvällen.




Det blev jul, jag färgade tillbax mitt bruna hår och for till tamme. chillade och partajde lite till
det blev nyår och jag klanta till det lite.
tack alla för den kvällen! puss.



det var allt, och jag som har tyckt att jag har haft ett tråkigt liv, jag har ju fan hunnit med massor!
puss och kramkalas!

lämna din tanke här
Postat av: Malin

HAHA, rockoff alltså, oförglömligt! ;D

<3

2010-01-02 @ 20:08:43
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Emma till malin

HAHAHA, jodu! minne för livet. och dude, det lär blir bättre det här året när kent kmr! ;)))

<3

2010-01-02 @ 22:03:52
Postat av: Angelica

ölens var..?!

grmyt jobbigt, jag minns inte ens när du tog bilden D:



<3

2010-01-03 @ 13:20:11
URL: http://sugaraddictionwhat.blogg.com
Postat av: Emma till angelica

hahahaaaaaaaaaahhaa

ingen minns D:

tttaaaskigt >:

<3

2010-01-03 @ 14:27:44

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0