crazy on a sunday night



HEYYYY

sry guuuyyys för dålig uppdatering, men upptäckte att jag hade ett liv, så måsta ju njuta lite ;)
höäh

Så, vad har gjort de senaste dagarna?
i fredags började ROCKOFF, de va najs. Fylla hit och dit, blodigt badrum och massa skratt.
YAY<3

Igår regnade de, fast de hindrande inte mej och amanda ;);)
först loda vi på stan, drog till RO området, typ
då sku vakterna hålla på kolla min väska och kalla på polisen :s
shiiiet, så jag gick :)
sen kika vi på Petter en stund och sen blev de supa på solberget.
haha, de va treeeeeeevligt som fan
bakis chey over here, over here OVER HERE.

ikv blire KEEEEEEEEEEEEEEEEEEENT ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
ÄLSKA
minns när jag fick min första kent skiva som 7åring, de va äkta kärlek.
ikv blir mumma!

kenta lungt ikv ;);) PUSSEN EN BAKIS EM


jag och julia i fredags, måsta ta bort fulmunnen, :(



petter ↑

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0