drink my beer and smoke my weed

But good friends is all i need


HEYHEYHEY

gissa var jag är?
MITT I INGENSTANS. saltvik <3 mhmhmhm puss
Jao, igår träffade jag amanda å vi typ loda på stääään tills vi åkte till solberget och kika
på en skum film :o
sen drog amanda och jag och frigge kollade på The descent och groggade ;) Om inte frigges grannar hörde mej, ärem döva.
för filmen var verkligen brutal. Har aldrig skrikit så mke till en film, JESSUS
se den!
Iaf, så blev jag skitfull och sa massa roliga saker. MYSIGT SÅ SÄTÄN
vid 11 imorse kom mama och papa och släpade mej till dinos och käka, sj var jag inte så sugen på käk..

nu ska jag dricka lite cider och sätta mej i solen, CIAO
sola lungt, PUSSEN EMZ



trailern ↓

lämna din tanke här
Postat av: alexandra

åh fyfan, den där har jag sett. INTE FRÄSCH

2010-07-20 @ 10:32:50
URL: http://yeahalexandra.blogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0