Failures are the best lessons in life


TJA (h)

vaknade runt 6-7 tiden imorse när frigge sku på jobb. dock sov jag till 12 sen (h)
igår drog jag, frigge, anki och sara och bada i typ möckelö.
det va festligt :D

sen drog jag å frigge te solberget och kikade på film, the ring.
skrek som en gris och gömde mej bakom frigge ):
haha.
Drar till stranden idag, tror lillaholmen need a taste of the emma

stek lugnt, PUSSEN EM

hahaha, låten är te dej alex,
värsta party låten ;)


stranden för nån dag sen tror jag..

haha!




just ja, Alex fyller ju fan fjortis idag, äntligen dags att bli en fjolla.
Grattis sis!♥

fedt gammal bild, från i vintras!





tuffa brudar, jao
kolla mitt långa hår, ÅH

lämna din tanke här
Postat av: alexandra

OFRÄSCHT D:

men tack fina sis <3

2010-07-06 @ 12:54:53
URL: http://yeahalexandra.blogg.se/
Postat av: Ema

;)

för all del <3

2010-07-06 @ 12:58:50
URL: http://emmarawr.blogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0