if you have a drink

would you please put it in the air?


TJABA

är hemma nu och käkar vattenmelon, de e fedt blött!
väntar på amanda så vi kan gå å röjja stan lixx, skojja, huhu puss.

vaknade med mittenbena imorse D:
undrar om jag lekt frisör i sömen ... :s hahah
nåväll, drog till godby och skulle vänta på bussen som skulle gå 4 timmar senare, höhö
pappa körde mej hem ;););)

sen träffa jag fredda! var ju typ inte igår?!?!? :D
vi va båda fedt trött så vi slog rot vid fontänen med julle som sålde sina cigg till alkisar :D
sen joinade micke oss åxå.
trevligttttt

nu ska jag röka, PUSSEN EMZMZMZ





haha, såg förjävlig ut.




Säg att du förstår mig
Nej vad menar du?
Jag vill att du förstår mig
Så vad menar du?
Du gör det mycket svårare
än det egentligen är
Du vad är min tystnad värd?



lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0