Im still learing how to fly

chachaaaaaaaaaa:$

Kom hem från Nyhamn igår, men orkade inte blogga. ai sori.
Hade iaf typ grymt roligt på nyhamn, skulle bra kunnat stanna där en dag till om de inte va så att
både telefonen och kameran dog! D:
Iaf, kameran dog när vi typ hade kommit fram, hurra.
vi tältade och badade som dårar, haha. Hittade värsta hoppstället som vi hoppade ifrån som judar.
och jag föll i vattnet typ 9357892348 ggr
På vägen hem låg vi ba å stekte på båten. Och när vi kom i land skulle vi ro jollen runt hamnen till stället där den sku va på. Skillad som jag är, föll jag i vattnet när vi sku i land, HAHA.
så fult.
killen me skillen :D

Nu sitter jag med värsta strandruffset, kom från stranden med öbergis :D
PUSSEN EM

Nyhamnbilder, mer kmr sen ;)↓


båten vi åkte i :) HAHA skojja.

















kmr mera bilder sen :)


lämna din tanke här
Postat av: Malin

AJ VITTU VA DE DIN SÅPPA? Hahaha, kom bara på det nu när du skrev ai sori ;D <3

2010-07-10 @ 18:43:32
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: emma

AI SORI VA DE DIN DYNA?!?!

haha ;);)

<3

2010-07-11 @ 10:46:57
URL: http://emmarawr.blogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0