it feels nice to get away

from all the pain.
The world has gone insane


heyheyhey

alltså ärligt talat, så har jag ingenting att skriva, bra emma bra

dom senaste dagarna har jag spenderat på solberget. Igår for vi å hämta jenny och kladdkaka och sen drog vi te stan och gjorde.. ingenting :)
sen åkte jag, frigge å anki till glassbaren i strandnäs. mumma!

drog hem igår natt, de va fedt äckligt. Iaf efter alla skräckfilmer vi sett ):
UÄH

idag har jag bara sovit, och fixat mitt ro pass, duktigt.
nu tänker jag sova, PUSSEN EM


När jag å alex besökte glassbaren i vintras. sexy


pinsamt att jag faktiskt inte har tagit alls nå bilder.
bilden ↑ togs nog endå igår ? kansheeee


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0