Just take a dirty picture for me

send the dirty picture to me


EYHEYHEYEYEEYEYYY

hey, vad händer åland?
jag är fedt trött, sitter i soffan och tänker dra min röv till sängen.
höh

typ 12 imorse var jag och kollade på micke, cim och nån som spelade på RO
nujs :D
Igår va lame as hell, jao
jag och frigge drog oss till stan och jag köpte ett smycke, hm, hurdant smycke? ;);)
och sen till apoteket där vi mötte kenneth och nå andra randoms dudes,
och så stog vi där och drack , mys
sen handla, städa och fixa, DUKTIGT EMMA

blir väll stän ikv, ahhaha, ska röjjja :D skojja
men imorn, då jävlar DÅ HÄNDER DE GREJJER.
skojjar INTE.

PUSSSEN EMZZZ










kolla vad som trillade ner i min postlåda idag :D ↓



saknar lemböte

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0