minuter känns som veckor


ahyeyeyeye

hade skrivit ett inlägg å så satt jag å pilla på nått och då blev allt med kursiv och de går inte att få bort.
och sen försvann allt jag skrivit. bra em bra ;)

iaf, hemma från sverige landet nu. Var till ikea och jakan och hade trevligt. fedt chill och fedt varmt.
dog typ 92572939 ggr.
Sen drog vi till farmor och farfar och lodade och sen te lägenheten i råby där jag halvt växt upp,
ema liten :>
sen drog vi våra rövar till centrum och lallade omkring. saknar sverige fan
Vi åkte till smidö där min farbror bor :)
de va typ fedt härligt där. 50-tals musik och raggarbilar, småbrudar i ginatrico bikins och sprinklers.
njöt så helvete. ÄR KÄR I SOMMAREN♥

På kvällin drog vi te finnsta och hälsade på min gudmor och kusin.
vi satt där hela kvällen och chillade med MIKAEL PERSBRANDTS MAMMA
jag är cool
nämen, hon är fedt snäll <:
he va allt.

stän ikv tror jag.
ta hand om er , PUSSEN EMZZZZZZZ

bro<3↓




min gamla skola >:
ahah, jag å pappa är coola fan.


hos min gudmor och kusin ↓


mikeal perras mamma↓



köpte typ ingenting i swe, ska endå igen snart å shoppa.
1 tröja(↓) 1 linne, lite smink å lite presenter :)
 



bytte föresten navelsmycke idag. hiih :>
den har en liten stjärna på sig, orkar inte visaaaaaaaa, sori
TJABA

lämna din tanke här
Postat av: alexandra

snygging till morsa Mikael har :)

och snygging till sis har jag också :D

2010-07-16 @ 13:14:33
URL: http://yeahalexandra.blogg.se/
Postat av: emma

till alexandra:

jag vet, hon var grymt snygg.

menare, min sis är snyggare ;)

2010-07-16 @ 17:26:38
URL: http://emmarawr.blogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0