People here are just pissed because they weren't invited to parties


alltså TJA FAN

är i saltvik nu, kmr hem imorn ;)
badar typ hela tiden, för de är så jävla varmt. Fast de är grymt varmt där å, så
de är inte sååå svalkande endå ):

haha, föglö :D
hade grymt roligt, vad jag kan komma ihåg. Minns ingenting förutom massa smågrejer.
gick å la mej bakom kiosken bland alla kottar och vakna efter en timme av att Micke, kevin och calle stog där å ba "tja, hur måru? :D"
jag va fortfarande full D:
föglö va grymt


nu ska jag dricka Limoncello, och för er som inte vet va de e, i feel sorry for you.
skojja, de e italienskspirt  ;D
drick lungt PUSSEN EM

hey, laddar upp bilderna från föglö imorn, internetet här är sjukt trögt och slutar fungera då och då.
åh jag får fnatt

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0