road to nowere

bilder från föglö och stugan [x] CHECK




öh, mörk bild.







de hände nått med bilden så den blev typ.. halv? skojja, den va ju inte alls halv,
vad snarrar jag om? :@











hahahaha, sött amanda :D

brutalt








glad chey fan!



dragen chey fan!


hahah, var allt för full för att kunna visa det.
puss

satvik↓














tog lite andra bilder från föglö äm va jag la upp på ansiktsboken, så kolla där med fan
:D
hoppas ni gillare :>
drar till solberget, kika på film och bada typ?
och swe imorn, blir där till torsdag. Ska hälsa på syrran o.s.v
HUHUUHUHU
PUSSEN EMZZZZZZ

lämna din tanke här
Postat av: MAGISKA HÄXAN , jag ska trolla bort dej ;@ okej även kallad amanda forfan

gulligt, jag hatar dej just nu </3

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD;

2010-07-16 @ 19:15:19
Postat av: emma

till amanda:

älskarej<3

jag tyckte de va charmigt ;) PUSSSSS

2010-07-17 @ 12:22:05
URL: http://emmarawr.blogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0