What I thought was a dream

Make a wish


TJA
vaknade upp på solberget imorse och var grymt risig. UH
sen kom Kevin och hämtade mej och Amanda och vi drog te mej och jag käkade pizza och fixade till mej lite.
Drog min röv till Alex och sen drog vi våra rövar till lillholmen och stekte.
Kevin joinade oss åxå
GRYMT varmt vatten vare, fast jag var den enda som tyckte de >:o
Vid 6 bade jag och alex bastu och va FRÄSCHA ;);););)

Nu sensenare ha jag ba lallat omkring på lillaholmen med folk
de va väll trevligt :)

funderar starkt på å fa å köpa chips >:D
GOODNIGHT FAGSSSZZZZZZZZZ





det gjorde så ont.
önskar att du sagt att allt sku bli bra.
jag saknar dig så enormt mycket.





lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0