A broke down melody.



och nu är jag gudsbarn och 260 e rikare. + massa fina saker.
Allt gick jätte bra o.sv
ingen större misstag gjorde. Snubblade dock några ggr på alban, hähä
drog till saltvik och "firade" där med släkten :)
tack för alla blommor och presenter, jag är grymt nöjd (:

jojustja.
Jag fick min efterlängtade systemkamera HÄRLIGT jajajjaja
lyckorus x 9274839

tog 2 bilder från Malins och Saines blogg, hähä
PUSSEN EM





haha, måste ba lägga upp Antons bild på oss före konfirmationen,
som Flankkila sa, ser jag ut som jag dragit en lina för mke ;D



lämna din tanke här
Postat av: coolingen

grattis som fan! :D:D:D:D:D

hoho, diggar 3:e bilden <:

2010-06-28 @ 01:04:52
URL: http://yeahalexandra.blogg.se/
Postat av: Päppe(lät så fult så jag måsta heta så..)

Heyheyheyheyheyhey, du måste visa din älskling(kameran) :D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D

2010-06-28 @ 12:52:12
URL: http://angelicainwonderland.blogg.se/
Postat av: Emma

till coolingen(alexandra): TACK SIS!

hähä thänk u very muchchchchch <3



till Päppe(angelica):

I WIIILLLLL

<3

2010-06-28 @ 14:02:39

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0