För att allt som flyger upp måste landa tillslut

Kan inte titta tillbaks trotts min vilja är stark
Vi vandrar iväg utan vidröra mark



MEN TJEEEENANANANANANA
jag och alex är övertrötta, så vi skrattar åt allt.
hon ligger och spelar på min telefjun, hoppas jag. Man vet aldrig D:

Tidigare idag var jag ut med min käre vän Öberg. Köpte fanta och sen gick vi till LH.
haha. När vi kom dit gick vi på nån liten stig och plötsligt hör jag ngt i busken.
Skriker till och upptäcker att det bara va en fågel. Vi båda pustar ut och skrattar.
2 meter senare flyger en ny fågel ur busken och båda två skriker som två judar.HAHA

nåja,
före vi skulle gå hem, vadade jag i vattnet. På det hala berget. Och så skillad som jag är, föll jag i vattnet!
FRÄNT!
skönt i tell you, men blött.
HAHA
det finns t.o.m på film så ska visa det en dag!

På kvällen träffade jag Alex som är nykommen från Italien. grymt skönt att träffa henne, pussss pårej,

Kom på en sak btw, jag är rätt jävla avundsjuk på alla som drar utomlands med sina polare. Vill inte bara bada & shoppa utan party 2. Men morsan är nog inte så pepp på det..
Ska kanske fara till Egypten med Amanda, då fan!

PUSSSSSEN EM



vet inte hur jag ska förklara. Önskar du bara kunde förstå.
Bara genom att titta på mej. Önskar att du kunde läsa orden som stog i pannan på mej.
Och sudda ut dem, och låta oss börja om på nytt. åh, du är så kass em.

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0