HEY!

oj, jag vet inte äns var jag ska börja D:
har fått en ny data, och jag dampar lite när inte allt funkar som det ska,
fick igång internet och youtube, lycka ;D

över midsommarn var jag i saltvik och fira den med mina syrra m.m
är lycklig att va hemma, känns (y)

JAG SAKNAR LEMBÖTE. tro det elr ej, men det va helt underbart.
känslan är obeskrivbar.
what ever happends in lemböte, stays in lemböte. Elr, man vet ju aldrig ;)
iaf, man hade alltid ngt att göra där, fast lektionerna inte va så roliga.
bilder och lite mera beskrivet om lägret läs malin och malins bloggar, mina kära rumskompisar! :D
www.maliin.blogg.se & www.saine.blogg.se

HA DET GÖTTTTT
imorn konfirmeras man, härligt.

bilderna snodde jag från malins blogg :)




bästa roomisarna ever!


avslutar med denna charmerande bild från då vi drev med storasyskonen på nattningen!
snacka om att vi garva, hahaha
minnen för livet ;D
tack för lägret, bland de bästa jag gjort

Herbert (herpes), Börje och Alfons ♥


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0