Sometimes I feel like my only friend

Is the city I live in, the city of angels
Lonely as I am, together we cry


HEJ GOTTTTT FOLK
orkade inte blogga igår, hade så mke annat på hjärtat. Och jag antar att ni inte dör :)

Jag vaknade halv 3 igår, så hela dagen var ju bort sovd. Vid 4 kom Öberg min älskling hit, jejejejejejeeee
sen ringde jag Amanda, som låg och sov och fråga om vi sku åka till Eckerö ;D
det faila lite, för hon missa bussen, hähähäh
Íaf, vi satt hos svensken och jag drack. och blev lagom tttttttyypyp oki?
sen tog vi bussen hem och jag träffade kevin (:

Idag ska jag och Öberg dra ut och fotta, FRÄNT
lägger in bilder senare,
nu ska jag gå och fixa mitt hår, med 2 dagars tuppering kvar i HAHA. så fult.

PUSSEN EM



sittin' on the bussssss










hahah

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0