You say you think we need to go to war

well, you're already in one

godmorgon,
mariehamn ligger i vatten. om det fan inte klarnar opp ska nån få sig en smäll.
skojjar inte!
iaf, blev väckt av frigge imorse. grymt trevlig.
haha

sen kom farmor och farfar och jag drog min röv till telebutiken och kikade efter min dator.
AH, DEN HAR INTE KOMMIT.
ville lägga mej ner på golvet som en besviken fjortis som har slut på foundation.
uh, menare.

Ikv, börjar jag å amanda och tää hemma hos mej och sen blir det stan och härja.
I gotta feeling that tonights gonna be a good night
så sätän

GOODBYE

lämna din tanke här
Postat av: alexandra

ååh, själv sitter man på en strand och steker och äter glass, jag älskar mitt liv ibland

SKADEGLÄDJEN ÄR DEN SANNA FUCKING GLÄDJEN <3

2010-06-13 @ 21:48:39
URL: http://yeahalexandra.blogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0