HEJ =D

åh, äntligen helg. Känns för jävla bra ;)
dagen gick ovanligt fort, fast det var vår längsta dag :o
och den slutades med innebandy, hähäh <:

Ikv så ska jag snurra på staden , wooaaah.  (du är söt)
häh.
Igår kväll åkte jag å några cheior till Liewens papa å såg på film.
tillslut var det ba jag å Liewen kvar och såg :o
Vi såg The Collector. Grymt bra film, så värd å se!
sen hann vi se halvan av en annan film. Fast den minns ja inte va hette. Den va grymt konstig. Men bra.
imorn ska jag träna och sen ska jag röja staden, woa woa! oh juste, ska jag övertala farsaNN att får pierca miggggggg, ahah. önska mej lycka till.

pussen vavavavvava


hittade en stenåldersbild, saknar mitt svarta hår :(
har inte glömt va jag sagt, " om jag får för mej att färga håret svart igen, döda mej, oki?"



trailern ↓



lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0