flippppppp

jo att hej.
jag suger.



Inatt, elr imorse. Har ja inga kunnat sova alls. Har vaknat ca 100 ggr bara för att.
sen ringde morsan å sa att dom just sku komma hem, då fick emma brottom att städa D:
nåväl.
Igår va lite trevlig och sådär. Snurrade mest på stan med Amanda och sen en stund me Cia och Ofelia.
Sen åkte jag bil och blev lite för slirig.
åkte ut till föglö färjan å grejor :s
och sen trodde jag att vi körde på en hund, så jag skrek skit högt. Men sen va det tydligen ett rådjur och vi hade inte alls kört på det , haha pinsamt värre :$

Sen åkte jag hem och ölade resten av natten/morgonen.
missade min träning idag, menmen.
plus att jag gjort sönder mina mjukisbrallor när jag hoppas över ett staker, fastnat i snön utanför mitt hus,
skickat tomma sms m.m.

ta hand om er och varandra,
pussen




(;

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0