HEJ IGEN

(det här inlägget skulle publicerats i söndags)

det va drygt en vecka sen?
ja, ursäkta mej. Men jag råkar faktikst ha ett liv också.

Veckan har bara sagt swoosh ;>
har hunnit vara sjuk å massor och imorn, alltså måndag, börjar sista perioden.
för jävla härlit, känns bra att börja 9 varje dag förutom fredag, ♥

I fredags for ja till liewen å såg på film med mia och han.
När lammen tystnar såg vi. Lite crazy film, men värd att se! :)
sen for vi till vicke som hade fest. Det blev lite underligt och så,
men det va trevlit endå. hähä.

Igår på dagen for jag till en söt chei, alexandra.
jag färgade om hennes hår, för ja är lite bäst <:
hähä.
Sen senare på kvällen for ja å mötte upp två snigga brudar.
jag, amanda å gisela gick å frös ett tag tills vår räddning om, uuh.
sen for vi till Jonas å blev kvar där hela kvällen. sliiiiiir.
Vid sju nångång somnade jag å jonas, då kom alla tbx från frigge. oj.
HEY, bakis brud over here!
puss på det. mhmhm.


igår eftermiddag↓




charmigt..

pussen



blogg.se ceppa igår, så det här inlägget skulle va upplagt igår.
jao jajajajja!

skulle bjudit på en awesome låt, men hittade den inte på youtube :(
så den får bli den här, som jag lyssnar på atm!

akon ft. david guetta - party animal


lämna din tanke här
Postat av: alexandra

mums på sista bilden alltså!

2010-03-09 @ 17:13:45
URL: http://ochsenalexandra.blogg.se/
Postat av: emma

Till alexandra:

tyst, den e snigg

2010-03-09 @ 22:02:16
URL: http://emmarawr.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, asså jag vet inte vem du är, och jag tkr sj att moshi moshi är fjolligt,

men kan ni snälla sluta, jag vill inte att alla skrattar osv.. i högstadie ;(

2010-03-13 @ 17:51:25
URL: http://wihurenee.blogg.se/
Postat av: emma till fjollan

ahhaaa,, men lägg ner

gå vidare med dit liv för fan.

väx upp tjejen ;)

2010-03-15 @ 21:05:54
URL: http://emmarawr.blogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0