HELL YEAH

godkväll folket!

atm sitter jag hos alippi, vi är hungriga men vi orkar inte masa oss upp ur sängin D;
tidigare va vi ut och fjollade.

Skolan sög, höhö förvånad? knappast :s
nåväl, efter skolan följde öberg den bästa med mej till stan.
hoho och vet ni vad?
jag vågade, så jag tog hål i naveln! ;D;D;D;D;D LYCKA
hähä, efteråt va jag värsta blek och visste inte om ja skulle vilja dö elr ngt.
men ja lever, :D

ta hand om er , pussen





dissa det jag gör nmed typ min tand :s









ser ut som jag har en grå mage, gullit
orkade inte ändra ljuset elr ngt, alippi höll på bli crazy!

lämna din tanke här
Postat av: alexandra snyggström

hihiihi

2010-03-30 @ 16:44:26
URL: http://yeahalexandra.blogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0