I can have my cake and eat it too

A girl like me will bring you to your knees
Cause thats what bad girls do


hey!
imorn börjar påsklovet, går bara 9-1, UNDERBART.
sen drar jag till telebutiken får å si om min mobil kommit tebax till holmen. tveksamt.
jag och alippi kmr äga SÖNDERRRRRRRRRRRRR . ute i saltvik. ahahhaa puss
kmr hem på söndaggg å då ska det drickas!
och på måndag far jag och Angelica till kumlinge. så jävla asum mitt lov kmr bli :D!

till saken.
jag har fedt ont i magen, får inte träna. inte bra? brabrabrbabra <3
nej. men mama sa att d sku va så här. :c
men i sommar, då jävlar, går jag runt med en gnistrande mage :) pussisiss

ta hand om er och varandra under påskhelgen!
pusseeen

föresten, så blev min kompis pappa bara för några dagar sen!
grattis till dej och Sofie! :D

haha, hade tråkigt för några dagar sen ;)




gillar inte att skriva ut känslor och sånt på en blogg där hela världen kan läsa det.
det är rätt fjollit.
men en pussy som jag är, så vafan.

jag har nog fan grävt min grop nu. fast det tjänar inget till.
jag är aldrig nöjd. lämnar halva livet ogjort.
orkar inte fortsätta som jag gör, fasten jag gör det endå, min kropp skriker efter det.
jag vet inte ut elr in. vet inte vad som är bra elr dåligt.
jag är bara så trött på att ständigt kriga för min rätt att leva.
en rätt som borde vara självklar när man väl är född.
men jag tillåter inte mig själv att leva. jag vet inte hur man tillåter sig själv att leva.
att andas.

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0