lägg dej på mage sötis ;)

TJABBA =D

Idag mår jag prima, hähä. Det är en typsik söndag om man säger så (;
det snöar stora flingor ute,  "woho" ♥

Igår kom Amanda hem till mej å vi drog till esso å loda. Sen till select å fixade.
sen runt 8 drog vi till Simone. Underlig men trevlig kväll! :)
Jag, toni, shirko och fjäder gick till klippupp å sov en stund, och sen till pommern, hahaaa.
sen fixade vi en taxi å drog till shirko och sov.
Shirko höll mej uppe förlänge, kittlades å grejor :s 
Sen när jag väll lyckas somna, vaknade jag 100 ggr bara för att det va så fittigt varmt </3

nejnu.
nu tar vi oss i kragen.
pussen!

snodde en bild från Matildas fb, bilderna på mej är pinsamt fula så.
Liewen å jag igår (: ↓


så fin låt
usher - hush

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0