Take me, take me outta here

it makes me
Feel so, feel so na na nana na

trevlig eftermiddag ungar och gamlingar och alla andra.
min dag har varit så otrevlig att det inte är sant. gosh!

I skolan hade vi nån workshops dag, så jag, Lisa, Angelica å Hanna va på "låtskrivning" , haha
så fick man välja lite olika, typ som skriva en egen låt elr typ översätta en annan låt m.m
Vi skulle översätta en låt, fast till vår egen.
jaaaah, det gick (y) ...

Sen skulle jag bort, men då hade mina tider blandats, så bajs på dt :c
och sen, skulle jag gå och byta mitt batteri till telefonen, eftersom det va paj.
men det visade sig att de va ngt mer skit med den, så nu är den iväg skickad på lagning.
och nu , mina damer och herrar, JAG HAR EN NOKIA.
jag dog lite :c
Jag minns ju inte äns hur man använder en nokia, och alla nr är borta :@

känns som om träningen ikv kmr skita sej, grrh.

hoppas ni har haft en bättre dag än mej, pussen


ursäkta bilden, men jag vill ha tbx min sony ericsson :( ↑




urk.




låten jag och mina coola polare skulle ändra ↓


Truly Madly Deeply


jag är din rymd,
din egna sateliit

lämna din tanke här
Postat av: Anonym

JAG SKA ALLTID ÄTA FÖR TVÅÅÅÅÅÅ! .-.



hihihih, pusss

2010-03-19 @ 15:11:54
Postat av: emma

till den anynomy personen , hiih



HAHAHAHHA!

lätt

puss

2010-03-19 @ 15:39:05

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0