TJOSAN

chachabloggeeeen, ahah , ska snart dra ut lix, UT OCH RÖJA FÖR FAN. nej men :d puss.
snart äre lov , det kmr ägaaaaaaaaaaaaaaaaa, elr nja. Jag och Alex ska dra ut till saltvik å spendera tiden där.
woawoawoa.
idag har varit jobbig.
hade muntlig presentation om bordskickets historia, hahhaha xD gick ju bra.
"åh, shit fuck.. "
nåväl. På fysiken satt jag nog bara och slog sami svamp :)

Efter skolan vandrade jag och öberg på stan, sen till henne å så tog vi tillvals bilderna.
det blev awesome!
kmr några bilder längre ner! yayayayayayya. Angelica är fräz! :*

Måste ba säga om en grej som hände igår. det va hysteriskt roligt. iaf då :o
Jag, Liewen och amanda snurra på stan, så stack vi ner till miramargarage och körde på lite.
amanda va inte i bilen, så jag å liewen drog nåra varv tills en gammal gubbe å hans kärring börja tuta åt oss
och följa efter oss. hahahhahaa. satan va jag garva!
okej, nu ska jag sluta dryga och ni får en partylåt bara för ni älskare


hahaha, "partylåt"

pussen




jag äter opp öbergis ;>


♥!

lämna din tanke här
Postat av: Angelica

Du, jag är så mycket fräz att det bara ryker om det!

Pussss

2010-03-25 @ 17:39:05
Postat av: emmaaa

Till Angelica:

hähä, fräz fräzer ;D

pusss

2010-03-25 @ 17:52:27
Postat av: sami svamp

de e dumt att slåss :( och att klösa en i nacken så att man knappt kan hålla huvudet rakt :(

2010-03-26 @ 16:24:31
Postat av: emmaaaaa

till sami svamp:

jag får slåss! :D

2010-03-31 @ 22:25:06

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0