fuck me, Im famous

fan då.
det va ett tag sen jag skrev, så jag tänkte ge er livstecken.
JAG LEVER

Idag har jag kämpat för å få tillbaka mitt internet. hähä
helgen slira ngt så fruktansvärt och jag ångrar massor.
I fredags chilla jag å amanda bara lite, vi snurra omkring på stan å satt tillsist på klippupp med massa folk.
på lördag var jag med en söt chei på stan, aleex. Å sen gick vi hem till henne (:
på kvällen kom Ewe å Amanda hem till mej. Först satt vi ba hemma hos mej en stund tills vi for på stan.
Satt på esso tills shirko å dom kom å vi drog till Simone.
tack för en jätte trevlig kväll, puss.
Iaf, jag tappa bort en mobil, slog ner en kille och gjorde sugmärken sen senare när vi for hem till jonas.
därifrån minns ja ingenting :)

Veckan kmr spenderas i skolan. HÄRLA? nej,
trött chei over here!

ta hand om er och varandra. pussen


bilder från lite nu och då ↓


alippi ja moi


hos jonas, morgonen efter.
Amanda och Fjäder, gulligt (:


haha , mini bild,
Jag och Angelica hittade vår-tecken.
åh, så härligt


Red Hot Chili Peppers - Californication

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0