VILDA BACILLER

tjabbatjenatjatjoa

höll på glömma bort å blogga, hähä. Shame on me!
skojja lite.

Idag ha varit en jobbig dag. Skola till 3, hem, till alex, hem, laga mat, rusa till stadshuse,
Såg på "Dr. Frisk" , haha ALEX VA GRYM JUE.
kmr lite bilds som jag tagit.
måsta typ smygfota, haha ;b.

Liewen kom å hämta mej å vi snurra på stan med några andra cheior.
sen for vi till mej å sen till godby. And thats pretty much it.

Imorn ska jag upp massa tidigt, 9.
så jag borde soooova nu. Men sånt är överskattat, ist äter jag! YAY.

okay, ska sluta dryga.
pussen


mariliiinn ↑


Saine :) ↑







alippi ↑










avslutar inlägget med Nemi och Toni , hihihih


lämna din tanke här
Postat av: alexandra

men charmigt ><

2010-03-27 @ 19:43:59
URL: http://yeahalexandra.blogg.se/
Postat av: emma

till alex

jo ja :D

2010-03-28 @ 15:05:58

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0