eat you like a cannibal

spit you out like an animal



HEY
jag är trött som kött och sängen känns jävligt frestande. hell yeah, puss.
det är typ asvarmt och jag dog lite när jag såg en kines med halsduk, vantar, byxor, klänning och en tjockjacka.
eh, glöm inte mössan :s
bullshit.
igår va väl trevligt, typ. tills allt blev jobbigt då for ja hem. Knr mej som värsta bitterfittan :(

Har suttit och kollat på hårfärger m.m. i snart en kvart, eftersom jag ska färga mitt mörkt igen, THERE YOU GO, sucka nu världen! jajajajajaj
och öberg ska hjälpa mej. kmr bli awesome ;)

nåväl. dricka på lördag, jag som lovat att aldrig mera dricka, in your face.
pussen





höstas ♥

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0