I asked my girlfriend if shed seen you round before

She mumbled something while we got down on the floor baby

heyheyheyehey

det är måndag igen, snart fredag ju? ;)
jonä.
känns inte alls bra just nu. Trött som kött, prov och träning. får int allt att gå ihop.

"lovet" ha vart fedt chill och i lördags så for vi först till lilla holmen och sen åkte vi via solberget och sen gick vi till
engelskaparken och fortsatte där. Allt var prima :D
förutom att det nästan blev slagsmål och grejor, huhu jag var förbannad.
sen for ja till solberget och sov där.
mhmhmhmhmhmhmh hähä <3

jag borde fota snart. fast jag lider lite eftersom min kamera är sönder. askul.
skola imorn / OTAGG

pussen
btw, frövi judoläger i helgen, typ. annars blir jag på holmen å festar ;D


He ate my heart
He a-a-ate my heart
(
You little monster)

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0