I'd rather be with you

Say you want the same thing too



hey gott folk.
måndag igen, snart fredag? nä.
Skolan är rätt tråkig, oki?
bra.
<:


Så vad har jag på hjärtat?
inget egentligen. Jag tror halva mitt hjärta försvann i fredags.
men jag orkar inte kriga för att få tillbaks det.
det känns inte värt om du inte äns vill träffa mej.

så, i fredags for jag och fördrack lite hos oskar med 5 pers till.
sen tog vi taxi till stan. Sen blev det lilla holmen nästan resten av kvällen.
den var trevligt as hell.
sen gick vi till engelska parken och vid 5 åkte jag till hammarland. haha det var mysigt.

i lördags kändes inget bra.
det är inga lätt när det är svårt.
puss.




LISTA 2010


Ditt äldsta hångel?

-haha, 20

Vad tycker du om kärlek?

– bäst och sämst.

När kramade du någon sist?

– idag :D

Saknar du någon speciell person?

– gör väll alla.

Har du svårt för att bli kär?

– ja typ.

När kysste/hånglade du med någon sist?

– igår

Ångrar du det?

- nejdå eller hahaha

Är du singel?

– såklart,  hur ska man annars kunna va player? daah

 

 

HAR DU NÅGONSIN


Varit medvetslös?

– yess sirr

Hånglat med nån riktigt ful?

– ahaha, tyvärrrrrr

Hånglat med fler än 50 pers?

– nejdå

Hånglat med  2 pers eller fler på en kväll?

- haha ao

Gjort något riktigt dumt?

- gör alla

Gjort något du verkligen ångrar?

– Ohja, har väll alla

Varit nykter på nyårsafton?

- när man var mindre ja :d

Åkt ambulans?

- noo

Gjort nåt olagligt?

–ahrå

Blivit polisanmäld?

– na

Slagit ner någon?

– ja!

Skämts över dina föräldrar?

– yes!

Skämts över dig själv?

– ohja

Sagt jag älskar dig och menat det?

– typ

Tar du droger?

- varje dag ju

Vilka kläder sover du i?

– troser och bh

Varit kär?

- typ nej

Har du varit kär i någon du inte haft chans på?

- öh

Är du ensam nu?

– nånnej

Vill du gifta dig?

– du betalar

Vill du ha barn?

– skulle inte tro det

Åkt moppe?

- ofc

Åkt ett fordon full?

– åkt, ja :D

 

 

SENASTE PERSONEN SOM


Sov i din säng?

- när du inga vet

såg dig gråta?

- micke elr liewen

Fick dig att gråta?

- FFFFFFFF

Du gick på bio med?

– minns inte :s

Skällde på dig?

- jadu

Skickade sms till dig ?

– öberg tror jaaaaa

Du gav en komplimang?

- nån random o:

 

 

ALLMÄNT..


Piercingar:

-navelnnnnnn

Tatueringar:

- nån gång!

Längd:

- 1.68

Skostorlek:

- 38 - 40

Hårfärg:

- brun guldigt :s

Är du kär i någon:

- atm nej.

Önskar du att du bodde någon annanstans:

-ohja

Tänker du på självmord:

- brb , ska ba ta självmord.

Tycker andra att du är attraktiv:

-ofc.

Vilket shampoo använder du:

- hmmmmmm

Vilken parfym använder du:

- den heter typ djfspzåfåp

Vad är du rädd för:

-dig :S:S:Ss

Gillar du att tvätta:

- favoritsyssla på söndagar

Gillar du Berg-och-Dalbana:

-dör alltid vafan


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0