Let the sun now shine


lazee- calling out

MEN TJENA

nu ha jag vart sjuk sen i söndags, grr.
nu ska vi börja leva igen, vavava. Blir ja inte frisk tills i helg, blir jag arg.
för då måst jag förmodligen dra till saltvik. HÄRLIGT ? nej.

nåväl.
sitter på bibban, och har ett liv.

här kommer bilder från helgen, NJUT.
PUSSEN

(orka inga vända dem, hähä)

partyqueen (;


pissberget
Jag och sara :) ↓


hähä, benne me korven i bakrunden :D
Jag och ronjis ♥↓



steekarna ;)

ofelia och jag (: ♥



Av alla bilder som är kvar, är den här den enda jag vågar lägga upp. HAHAH.
slir


FÖRESTEN. min älskade vän Liewen fyller år idag, GRATTIS PÅ DAGEN GULLE :D:D

lämna din tanke här
Postat av: amanda

hahahah snacka risig sista bild xD

puss <3

2010-05-06 @ 16:10:42
URL: http://amandanivet.blogg.se/
Postat av: ofelia

Hahah! Fan va snyggt! puss

2010-05-16 @ 19:26:04
URL: http://ofeliawahlsten.blogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0