men åh, heeeemska saker

nämen tjena.
tänkte passa på å blogga, nu när ja endå är hos alex.
hon ha däckat ):

men heeey, igår va najs.
bilder ska opp när jag har en egen data, NAJS HUH?
jaa
MEN IAF, (caps<3) igår åkte jag å liewen till hans papa å grilla, fedt najs. jaojao.
sen for vi in te mej å hämta slurpslurp och sen begav vi oss till pissberget.
där var det massor med folk och sammanlagt tror jag att ja sprang 3 ggr från polisen. yääää
sen åkte vi till shirko och lite senare for jag till pissberget.
fick höra att jag va sten när jag kom dit och däcka med en gång,

idag är pest. plus på det så håller ja på bli sjuk. jättenajs
nåväl.
favorit i repris igen ikväll ;D
OHYEAH

pussen vavavavvava



hitta en najsig bild från .. förr?

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0