welcome to my funeral

without you i don't even have a pulse


chachaaaaaaaaa
hej.
det är så varmt att jag dör. sommar, jatack! :D
och skolan är snart slut
jagdörsåjävlaunderbart!

juste, tror jag blir kvar på holmen i helg. Har inte fått nån information om lägret
och dessutom får jag knappt träna. Har ont i hjärtat, och har haft det i några dagar. D:
/ HÅRT
emma hårt!


nu måst jag typ skriva klart min harry potta uppsats, som sku vart inne för längesen. in your face doris. HÄHÄ
pussen em





lämna din tanke här
Postat av: alexandra

är det mina ytterst graciösa ben jag skådar på bilden ?

2010-05-19 @ 18:42:55
URL: http://yeahalexandra.blogg.se/
Postat av: ema

ja

2010-05-20 @ 12:12:39

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0