crossing the lines

heeey bloggään
orkade inte blogg igår men tror att de är helt okej.
hade en jobbig dag igår, diskade hela dagen och det sög. Efter praon gick jag och fikade med Alexandra på svarta katten.
hon är så gullig :)
vi satt och snacka och helt plötsligt höjde hon rösten jätte mke så alla kollade, dock märkte hon inget själv. haha, gulle ♥
På kvällen kom friggelit hit och vi sov en stund. hahah
var så sjukt trött :(
-
Idag har jag serverat mat.
har varit så trött så jag inte vetat vad jag hållt på med vissa stunder.
fick gå hem 15.00. Kommer sakna Timjan, allt har ju varit så najs >:
nåja.
Ska åka till Sthlm imorn med öberg. äntligen!
har väntat typ 3 veckor  på imorn.
lovelovelovelovelove
ikv ska jag se film och sova. härligtttt
pyss


usch, har så smutsigt hår så kan snart steka bacon med det >:




lämna din tanke här
Postat av: alexandra

men alltså, tänkte bara att resten av cafeét ville veta vad vi pratade om :c

2010-11-19 @ 17:03:46

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0