En liten ros med ett hål i sin själ

godkväll:)
har sovit till 3 idag. och de va så jävla skönt. Har svårt för att sova länge nu för tiden. ööh?
iaf, igår åkte jag till sthlm med Öberg&Ofelia.
hade en super bra dag :D
taaack :)♥
-
så, vad ska jag göra nu?
haha, är rastlös och vet inte riktigt vad jag håller på med.
måndag imorn känns inte heller så peppande.
orkar inte med skola, ännu mer stress o.s.v
jaja
hade gött


åååh, hela blogg.se cepppar ihop.
inte så jävla kul när ingenting funkar.
:@


en trött Öberg och en ännu tröttare Ofelia


lämna din tanke här
Postat av: ofelia

Hahaha vilken bild! :( en "liten" trött valross i vänstra hörnet!

2010-11-21 @ 22:13:32
URL: http://ofeliawahlsten.blogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0