hurricanes and suns

hallå där kött och blåbär
ush, har haft 3 timmar historia idag, det sög stört mke.  :(
fattar inte heller vrf vi måste göra nått arbete i hissan när vi får betygen på fredag o.s.v
fattar nadaaa
-
sen hade vi gympa, vilket var stööört kul när Öberg&Malin helt plötsligt sprang mot felkrog och sku göra mål.
helt ovetande.
verkar kanske inte så roligt men jag lovar, låg på golvet och vek mej dubbelt av skratt.
ihihi
-
efter skolan färgade Öberg om mitt hår. så nu har jag ingen blond utväxt längre. skönt ;)
ska spela sims nu (haha tönt) och fortsätta dricka mitt kaffeee :D
puss&kramisar

så här snygg är jag :) ↓




NAW SAMI ÄR SÅ SÖT!

lämna din tanke här
Postat av: alexandra

JAG VET ATT DU ÄLSKAR TOKIO HOTEL!

2010-11-24 @ 18:25:17
URL: http://yeahalexandra.blogg.se/
Postat av: em

till alexandra: nej

2010-11-25 @ 14:55:03

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0