I reach for the sky.

hejj
JAG HATAR BLOGG.SE :@@@@
skulle ladda upp några höstbilder, blev bara 2 för den kunde inte ladda upp dom andra.
blir så jävla sur.
-
min plupp till piercingen föll just av också. och ramlade under sängen. och dit under vill ingen krypa..
uuuhhjjj
så skruvade dit min silvriga ist.
-
Idag har varit lame,
skrev hissa prov idag och sen efter skolan var jag&Amanda ner till dinos och drack kaffe med Liewen :)
trevligt (:
-
ska fortsätta plugga lite på finskan. skönt, sista provet den här veckan.
har haft 3 st. så har inte gjort ngt annat än plugga. as najs.
hare gött PUSS EM

lämna din tanke här
Postat av: jannika

hade också det problemet förut, insåg sen att det var för att bilderna var för stora, så det är bara att göra dom mindre (:

2010-11-10 @ 22:44:35
URL: http://jannikanatalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jannika:

aaah, men den har kunnat ladda upp bilder större än 700 förut. vrf sluta nu? D:

2010-11-11 @ 18:16:20

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0