oh shit my glass is empty,

hey bloggeeeen
idag har det varit måndag och så.
hade ny period och jag gillar måndagar. Imorn däremot ser jag så inte framemot..
Efter skolan gick jag till öberg, vi lagade fruktsallad och smält chocklad.
glögg drack vi också. vilken mysig stämmning ♥
-
nu ikv har jag bara skrivit på min historia uppsats. det suger men är inte så svårt.
fast frigge har fått hjälpa mej. hihi
nu ligger han och sover i min säng, gulle
ska skriva klart omv FAO och sen krypa ner bredvid han.
lovelovelove
-
ska klippa bort lite slitna toppar på mitt hår och färga om det.
känns bra. vem behöver frissa egentligen? >:3
jaja, PUSSEN EMZII


nykter bild
hittade en bild häromdagen på mej och friggelit.
från i vintras tror jag.
hihi.
förra hösten, hihi. var är vantarna som är på bilden? >:

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0