Pumping up the volume, breaking down to the beat

godkväll :>
-
igår kom friggelit hit. orkade inga klippa han, så gör väll de ikv tror jaag <:
vi kollade typ på film hela kvällen, The Flintstones (flinta alltså) , Surfs up och kommisarie speck(späck?)
en parodio film på BECK filmerna. haha
-
Idag så gick vi ner på stan och fika med anki,nea och robin, treevligt :D
senare for vi och handlade lite glögg, lite mat och kondomer. så jag slipper bli barn. haha
nu ska vi (jag) laga mat.
hare gött!
och ja, glad lilla jul :)
fyndade gamla bilder på frigge på hans hårddisk som jag kopierade över till min data.
så jävla söt.
jag älskar dej, även fast du kallar mej as just nu ♥
HAHA
se värd! :D

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0