You were my favorite drug

heeeeeeej (:
-
har inte riktigt haft tid med det här med att blogga.
plus att den vill inte ladda upp bilder åt mej, såå.
ska testa att lägga upp bilder när jag skrivit klart :)
-
så i helgen gjorde jag inte så mke. I fredags åkte jag till frigge och sov.
på Lördag åkte jag hem, duschade och fixade mej. Sen kom amanda hit :)
vi åkte till friggelit och satt där en stund.
Sen bar de av till Patrik på fest :D
det var trevligt (:
sen  åkte jag&frigge hem med Robins cykel. HAHA
när vi kom hem åt jag lite, sov en stund och sen bar de av till skithuset och spy.
tål inte alkohol längre och tänker inte dricka mera.
-
söndag åkte jag hem och lagade mat Öberg!
IDAAAAG, har jag haft min första dag på praon!
till en början tänkte ja, ååååh va tråkigt. men sen fick jag servera mat och det va roligare ;)
juste, pra'ar på Timjan med bästa öberg!
-
börjar 10 imorn, PYSS






insåg nu att alla bilder, typ va suddiga.
yay
nåja,DET FUNKA IAF :D

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0