världens bästa chey är

angelica öberg!
-
stackarn har fått stått ut med mej hela helgen. hihi
dessutom har hon tagit hand om mej. eftersom jag inte har haft nån bra helg.
och  fått mej tänka andra tankar än alla andra ner tyngande tankar.
idag var vi  ute och gick fedt långt, duktiga cheyer ;);)
sen har jag städat här hemma. men måste fortsätta snart. åh, vill inte.
-
vid 7 kom hon hit och vi gick till gravgården. åh vad det var fint :)
sen trampa vi hem till mej igen och kollade på toystory 2.
åt chips och dumle. tjockisar ♥
-
nu ska jag dammsuga, diska och gå å lägga mej.
hoppas ni har haft en bra halloween/allhelgona w/e :D
PUSS E


sinä ja minä, ikuisesti

lämna din tanke här
Postat av: ANGELICA ÖBERG

ikuisesti ♥♥♥

2010-11-06 @ 22:55:45

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0