You treat me like a rose

hej alla barn!
-
igår drog jag och freddan till mug och drack kaffe sen gick vi hem och drack glögg ist.
hehe.
glögg är guld, men håller fan på få halsbränna av skiten.
-
Idag klev jag upp och diskade och sånt, sen bar de av till judosalen med öberg.
hade lite cirkelträning och sånt.
nästa gång får öberg spotta blod och käka spya innan jag är klar med na >:D
-
Vid 5 idag kom frigge och hans pappa och hämta mej från stan och så åkte vi till frigges pappa på middag.
de första jag gjorde när jag kom in i hallen var att nocka hall lampan.. 3 av 5 lyser nu ..
skills..
annars vare fedt trevligt, hihi
nu ska vi se film och sen dejta sängen.
skola imorn då. elr näää skiter nog fan i de.
puss&barnkalas







lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0