Between heaven and hell

heyyy
slut på höstlov och jag är hemma igen.
det känns både bra och dåligt. Skulle behöva några dagar till med höstlov (eller, vem behöver inte?) för det känns som jag inte haft något.
-
som sagt drog jag till tammerfors med alex och hennes familj som jag brukar göra en gång om året.
vi hade de riktigt bra
Var till Ideapark, köpte mega pizza, åkte vilse i snöstorm, gick på bio , krattat löv, sett massa filmer o.s.v
på bion såg vi inception, den va bra. Fast jag vet inte om jag fattade allt egentligen. för de fanns ba finsk text och min engelska vågar jag inte lita på alla gånger, hihi.
-
iaf, kom hem igår och de körde mej direkt till frigge så spenderade natten där.
myyys.
idag har jag har fetaste jävla mensvärken. ååååh, jag bara känner att allt suger.
ska fortsätta se DH och äta mandariner. >:
-
vill göra om min blogg, känns så dystert när allt är mörkt. (ute, inne och här.)
måndag imorn/TAGGAD. fast nä
PUSSEN EM


sen började snöa stört mke.
nästa dag var snön borta :)
köpte mej sj en ny ring↓















pyh, där har ni bilder från tamme
sista bilden, ah, sådär risiga kände vi oss efter 7 timmars resa. uh

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0