hilf mir fliegen

hallå där!
-
känner inget sug att blogga egentligen, det bara blir så :o
det suger,
Ni vet det & jag vet det .
-
skolan va chill, åt mej proppmätt på hk:n, ska aldrig mera äta så där mke, jösses :(
efter skolan var jag och öberg ner på stan, köpte nya örhängen.
orkar inte visa dem, ni får helt enkelt kolla lite extra på mina öron nästa ggn! hihi
sen färga hon om mitt hår och och jag blev telefonraped. Ifall ni fått ett skumt sms av mej som lyder:
"I want to fuck you like a dog ;)"
borde ha mitt arsle i sängen & en fucking historia bok i ansiktet.
-
jaja, nog med tjaffs, jag säger upp mej.
PUSS EM
ihop tyckt leende
"så jag röker på som om att det var sjuttiotal"

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0