I think about it all the time

heyhey
-
sitter hemma just nu, kom just hem från öberg (:
Igår, gick jag och mötte Ronja och jack vid kyrkan, sen åkte vi till frigge.
så satt vi där en stund och sen åkte vi till Patrik.
där va de folk som vanlig :D
vet inte hur länge vi var där men sen åkte jag och frigge hem. För jag mådde sjukt dåligt.
när vi kom hem gick jag och la mej. sov en timme och sen spydde jag som en gris.
de va fan inte klokt hur sjukt illa jag mådde.
sen sov jag hela natten.
-
Idag åkte vi till hese och åt. jag åt pommes och började må illa igen.
åkte hem och fixade mej och sen gick jag ut och fotta med öbergis! :D
sen gick vi hem till henne och drack te :)
-
tror jag åker till frigge ikv,
ha en fortsatt trevlig lördag! :)
puss e











bilder från idag ↓



för dom som undrar. Så prisar vi inte gud elr nå, vi kastar löv. haha



lämna din tanke här
Postat av: Angelica Bögberg

STONEFACE NÅGOT VETTLÖST!

2010-10-30 @ 21:51:17
Postat av: em

öberg: hihiihih

2010-10-31 @ 01:49:07
URL: http://ninniesalmien.blogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0