IM A PIRAT AND YOURE A PRINCESS

heyheyheeey
har sett klart robinson nu så jag tänker nog snart sova. är så sjukt tröttttt
efter skolan gick jag och öberg ner på stan och fixade liteeeh.
-
sen gick vi till henne och lagade paella, fyfan va gott de blev :)
till efterätt smälte vi en choklad platta och åt det med persikohalvor och vindruvor.
kan inget annat säga än att jag var sjukt mätt!
Efter det tog jag saxen och klippte mej. HAHA
är nöjd och så, hiihih hur tror ni jag klippte mej? ;);)
sen gick vi ut och gick. mysig dag!
fredag imorn, och jag bara vet att hela min dag kmr va awesome!
haha, vet inte om man ser vad jag skrivit. ni får gissa annars, hihi :)

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0