O

yay, tidsfördriv


Är du redo? - jag föddes redo baby ;)
Okej då börjar vi - jajaja
Vad heter du? - emma
Hur gammal är du? - 15 >:
Hårfärg?
- svartttttt
Lång/kort?
-169 cm! 
Skostorlek?
- 39 typ
Använder du bh? -
jaaa
Om ja vilken storlek har du?
- ;) 
Vad har du för färg på dina underkläder ?
- svarta spets (;
Är du en kille?
- nja osäkert där alltså :o
Är du en tjej?
- på söndagar :)
Runkar du ofta?
- gör fan inget annat!
Är du singel? -
nej :D
Skulle du kunna starta ett förhållande nu?
- Har ju ett redan, pyhh
Är du intresserad av någon tjej/kille? -
förutom min pojkvän, nejdå :D
Har du ett förhållande?
- jaaaaa
Är du oskuld?
- nä lol
Kan dina föräldrar lita på dig?
- they wish 
Har du glasögon? -
nej, hiih
Har du bra självförtroende? -
vet inte o: ibland
Har du blivit sviken någon gång?
- jeu, de har väll alla >:
Hur är ditt humör just nu?
- as pepp!
Har du testat på knark?
- nejdå
Har du druckit dig full nån gång?
- nejdå, är mammas flicka! ;)
Tycker du om jordgubbar?
- åh sommar)):
Har du rökt nån gång?
- som sagt, mammas flicka :)
Har du några syskon?
- jaa en hel drös!haha nej men en ½syster
Vad har du för mobil?
- en sony eriksssssonnnn
Tycker du om att sola?
- vet inte :( för de mesta, ibland äre bara långtråkigt,
Gillar du att grilla?
- hahah vänta va
Går du någon sport?
- gick på judo en gång i tiden, vad hände? >:
Spelar du nå instrument?
- nej ):
Favoritfilm?
- ingen aning faktiskt.
Vad skulle du offra allt för? -
dig baby ;)
Lunarstorm lr Bilddagboken?
- ansiktsboken, hjärtahjärtahjärta. elr nä
Vad har du gjort idag? -
skola,♥
Är du snygg? -
snyggast*
Vad är det bästa med dig?
- allt?:( haha nej men intfan vet jag
Vad är det sämsta med dig?
- hm, ingen aning. 
Kan du cykla utan händer? -
haha, sist jag försökte gick de inge vidare. så nej i guess :(
Har du moppe? -
no
Har du körtkort?
- no
Trivs du med det?
- neeejejejjeee
Har du magrutor?
- onepack :D
Vart bor du?
- m:hamnnnn
Trivs du där? -
ibland typ
Favorit stad?
- ingen aning,
Hip hip hora eller fjorton suger?
- minns inget av dem båda :D
Vad tycker du om bögar?
-  Beror väll på vilken bög du mena?
Ska din tjej/kille helst vara lång eller kort?
- längre än mig iaf?:(
Vad tkr du om fotbolls-vm?
- jobbigt, somnar alltid:(
Om du fick bo vart du ville, vars skulle du då bo?
- inte i åland iaf, bara på sommarn:(
Grönalund lr Liseberg? -
ingen aning
Dricker du? -
har ju sagt att jag är mammas flicka:(
Har du tröttnat på frågorna? -
jody
Bra då fortsätter vi -
:$ 
Egen dator? -
yes!
Egen tv?
- nope :(
Har du stor säng?
- ja och frigge + panda får plats i den, haha
Har du stort rum?
- nej as litet :( suuggerrrr
Hur många kuddar sover du med? -
4 :)
Har du bra kontakt med dina föräldrar? -
beror på :o
Sova ensam lr sova med någon?
- med någon ;)
Vem sov du senast med?
- friggelit
När la du dig inatt? -
ingen aning om va klockan va :o
När vakna du imorse? -
minns inte :(
Vad heter du på msn? -
emma (så fantasifult)
Vet du någon som har en blogg? -
jo?
Vad har du för mobilnummer?
- fråga mamma :)
Vem hade du senast en msn konversation med?
- öh, alexander tror jag <:
Vad snackade ni om? -
jag klaga på hur mycket jag ville duscha. hiih

lämna din tanke här
Postat av: mia

skitsöt bild !!! :)

2010-10-30 @ 10:37:12
URL: http://ttypmia.blogg.se/
Postat av: emma

mia: tack! :)

2010-10-30 @ 17:28:09

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0