pussgurka

heyheyheey
är kommit hem nu, skööönt
-
idag gick ganska fort, efter skolan skulle jag och amanda till ewe i sund och äta middag och umgås.
meeeen ewe va sjuk den tönten så de skeet sig.
så jag och amanda tog bussen te henne och jag färgade hennes hår :)
vid 7 tog vi bussen te stan och Kevin körde oss till kalmarnäs där amanda steg av och vi åkte till stan igen.
Kevin sku lära mej köra bil men vi sket i de sen .. hihi
-
sen gick jag och öberg ut å gick och planerade :DDD
imorn ere fredag, hääärligt somfan!
nu DH och sen sovaa :):)
PUSSEN EM









tog bilder på Kakan :) var lite svårt dock, eftersom hon bara sprang iväg, pyhh


kaninen!
bytte stav och plupp till piercingen igår, elr egentligen gjorde frigge de åt mej men hähä
mke bättre de blev!

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0