tick of time

haaaaay
,idag har det varit onsdag och jag har varit tröttchey.
men de mesta gick ganska fort ändå.
efter gympan skrev jag mitt matteprov. Kan bara konstatera att jag, HATAR MATTE.
förövrigt gick jag och Öberg till möckelö (nästan) fram och tillbaka och nu känner jag mej sönder.
elr asså jag har ont överallt!
så, hela jag håller nog  på rasar samman >:
jösses.
-
såååååå, börjar 10 imorn (grymt,grymt,grymt!)
jihu,
ääh, håller på bli sjuk, det suger rumpa på riktigt,
PUSSEN EM






lämna din tanke här
Postat av: Whoberg

Whoberg ja Whoanen, ikuisesti <3

2010-10-28 @ 19:16:31
Postat av: whoanen

till WHOBERG: KYLLÄ hjärtahjärtahjärta

2010-10-28 @ 21:39:01

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0