trams

Vad heter ni? Emma & Fredrik (hiihih, freeedrik)
Hur länge har ni varit tillsammans? typ 3 månader
Hur gamla är ni båda? 15 & snart 18
Hur länge har ni kännt varan? 1 år och nån månad
Hur träffades ni första ggn i livet? på en fest :)
Hur tog ni kontakt första ggn? han adda mej på feeejjssbook
Har ni gillat varan förut? från första början
Hur länge "dejta" ni innan innan ni blev tillsammans? dejtar inte
När blev ni tsm? höhö, vi har vart tsms 3 ggr. 
Vart var er första "dejt"? alltså, dejtar inte
Vad gjorde ni då? 
Kommer du ihåg er första kyss? haha nä, men ska fråga frigge om han minns
Vart befan ni er då? ;D
Har ni haft sex? lol ja
Vilka stjärntecken är ni? jag är våg och han skytt
Vem är äldst? friggelit
Vem fyller först på året? JAG
Vem sa "Jag älskar dig" först?minns inte
Vem är längst? frigge, höhö
Vem sjunger bäst? ahaha, om jag ska va ärlig tror jag båda suger lika mycket ;)
Vem lagar bäst mat? har aldrig sett frigge laga mat, så JAG FÖR FAN
Vem är roligast? jag är dötrist. så frigge
Vem är galnast? jag. oftast ;)
Vem är blygast? ingen aning! båda på sitt sätt
Har ni någon speciell låt? ja, de har vi nog
Har ni några "fri kort? eh vänta va
Har ni stora framtidsplaner tsm? njaaaaa
Har ni gråtit i varandras armar? typ ja
Har ni varit utomlands tillammans? om sverige räknas så ja
Har ni gjort slut ngn ggn? 2 ggr t.o.m
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? jeu
Håller ni i handen på stan? ibland
Är ni förlovade? haha neej
Bor ni ihop? inte på veckorna, men är typ hos han alla helger så
Har båda körkort? han får sitt snart :p
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? lite olika, ser film, pratar, elr bara myser.
Bor ni nära varan? egentligen ja, 5 min med bil. 
Brukar ni bråka? ja, jaherregud. 
Ringer eller SMS:ar ni mest? både och :) 
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? hela han är fin :) 
Har han/hon någor syskon? 2 systrar och 2 bröder om jag inte har fel
Dricker din partner? jao.
Röker din partner? ja, fy
Snusar din partner? nej,
Brukar nån av er prata i sömnen? hihihi jag
Sovit i samma säng? jaaaaaaaaa
När sågs ni sist? vet inte, igår kväll. men ska snart se han igen :)
Vad gjorde ni då? haha, jag låg och sov :p
Älskar du han/hon? Ja♥

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0